Bestsellery
Nosidełko Linen Ornament 100% len
Nosidełko Linen Ornament 100% len
315,00 zł
szt.
Chusta kółkowa Natur Balteus
Chusta kółkowa Natur Balteus
179,00 zł
szt.
Nerka/saszetka - Len+klapka
Nerka/saszetka - Len+klapka
55,00 zł
szt.
Nosidełko Bordo Dark
Nosidełko Bordo Dark
299,00 zł
szt.
Nosidełko Bordo Horizontal
Nosidełko Bordo Horizontal
299,00 zł 259,00 zł
szt.
Nosidełko Dark Balteus - Turkus
Nosidełko Dark Balteus - Turkus
299,00 zł 239,00 zł
szt.
Nosidełko dla lalek. Różne kolory
Nosidełko dla lalek. Różne kolory
70,00 zł
szt.
Nosidełko Lniany Balteus - Błękit
Nosidełko Lniany Balteus - Błękit
299,00 zł
szt.
Nosidełko Lniany Balteus -Szary
Nosidełko Lniany Balteus -Szary
299,00 zł
szt.
Nosidełko Natur Balteus - Błękit
Nosidełko Natur Balteus - Błękit
289,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria i gratisy.
Zwracany produkt nie może nosić śladów użycia ani zniszczeń.

UWAGA:

Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta; Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1)   o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (...)

3)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - szycie na zamówienie, personalizowane produkty wykonane metodą sublimacji (kubki, puzzle)

 

SKŁADANIE REKLAMACJI

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz dokument zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane:
- imię i nazwisko/podpis
- adres e-mail lub adres do korespondencji
- wskazanie numeru zamówienia, nazwy produktu i przyczyna reklamacji
- numer konta bankowego

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami i gratisami.

3. Wysyłka
Reklamowany/zwracany produkt należy wysłać na adres:

Coccolare

Bałamątek 20a, 76 - 270 Ustka, tel.537137404

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl